Англійська для дошкільнят

Дети учат английскийІснує точка зору, згідно якої знайомство з іноземною мовою дитині бажано починати якомога раніше, тоді, мовляв, і процес скоріше, і зусиль затрачено : воно і є. Діти й справді значно швидше, ніж дорослі, запам’ятовують слова, проте, щоб почати спілкуватися іноземною мовою, їм необхідно постійно її чути, аби вона перестала бути для них іноземною.

У контексті ж нашої школи цей процес є скоріше «знайомством» аніж вивченням». Та саме від того, яким буде це «знайомство», залежить, чи схоче дитина продовжити його, аби воно переросло в міцну дружбу (от тоді вже можна буде вести мову про «вивчення»). При цьому важливо переконати дитину, що вона зможе подолати усі перешкоди, варто лише постаратися. Не зайвим буде переконати в цьому і себе, пам’ятаючи, що дітям властиво «с интересом внимать, с удивлением постигать, повторять с прилежанием, вспоминать с трудом, с легкостью забывать, повторно вспоминать с опаской, повторно повторять с ошибкой».

Такі у них вікові особливості. I в пригоді тут стане регулярне повторювання вивченого матеріалу й Английский детямуважне дозування нового. Оскільки надмірна кількість інформації, навіть простої на перший погляд, може викликати у дитини відчуття безпорадності і сумніви щодо власних сил і здібностей. Це пізніше прийде розуміння відомого вислову : «Я знаю лиш те, що не знаю нічого».

Английский для детейНа початковому ж етапі воно може занадто сильно вразити своїм удаваним песимізмом. Як правило, дітям подобається вчитися, але вони швидко втомлюються і починають нудитись, коли не вбачають ніякої цікавинки у тому, що відбувається. Вони без зусиль запам’ятовують невеликий за обсягом матеріал і з легкістю його відтворюють, однак цей матеріал має захопити їх емоційно. Найбільш цікавими для дітлахів формами роботи є пісеньки та віршики, фізхвилинки, інсценування та виразне читання. Якщо урок здасться їм нудним і незрозумілим, вони не будуть переконувати себе у тому, що навчальній процес — не тільки розваги та забавки, але й напружена систематична робота, якої не уникнути, коли хочеш досягти успіху.

Що стосується пам’яті, то за урок дитина здатна не напружуючись запам’ятати від 5 до 7 лексичних одиниць. І так само не напружуючись їх забути, якщо не зробити повторення невід’ємною частиною кожного уроку. Herman Ebinghaus стверджує, що за годину ми забуваємо 50% вивченого матеріалу, через 9 годин – 60%, а через місяць неспроможні згадати 80%. Якщо вірити даній теорії, то вже за годину половина щойно прочитаного тексту зникне з вашої голови у невідомому напрямку. Отож, продовжимо!

На відміну від дорослих, котрі зацікавлені отримати максимум у мінімальний термін, дітлахи чудово себе почувають, поступово пізнаючи щось нове і регулярно повторюючи уже вивчене. Вони не сприймають довгих монологів, тому будь-яке пояснення слід будувати у формі бесіди. Зате вони легко розгадують ребуси, де необхідно забути абстрактний зміст символів і відтворити первинне звучання букв чи зміст малюнка. Зосереджуючись на змісті, діти надають формі другорядну роль. Звідси – забуті закінчення, допоміжні дієслова, артиклі, тощо. А ще діти не бояться робити помилки, на відміну від своїх більш дорослих ”колег”, котрих починає хвилювати думка оточуючих і страх не відповідати загальноприйнятим ”стандартам”. Імовірність виникнення сумнозвісного психологічного бар’єру в дошкільному та молодшому шкільному віці дуже мала, якщо, звичайно, дорослі ”друзі” (викладачі та батьки дітей) не перестараються у своєму одвічному прагненні досягти неможливого, тобто досконалості:)

Так, маленькі студенти можуть бути доволі важкими, проте ці “міцні горішки” можуть стати найбільш здібними і старанними студентами, якщо докласти трохи своїх зусиль, а не вимагати цього тільки від них. Проявити творчість і , що важливіше, дозволити дітям проявити себе. Так, часом це важко, однак складність задачі – не є підставою для відмови від спроби дізнатися, що то за труднощі і як все-таки досягти мети.

Курс англійської мови для дітей дошкільного віку – це практичний курс англійської мови, що відповідає основним цілям дошкільної освіти. Головним завданням навчання в цей період є розвиток елементарних мовних навичок, перш за все, розвиток усного мовлення та сприйняття англійської мови на слух. Велика увага приділяється також комплексному розвитку дітей: розвитку їх пам’яті, образного мислення, дрібної моторики та творчих здібностей.

Стандартний курс для маленьких студентів триває 144 академічних години (9 місяців).

По закінченні курсу діти зможуть:
Розказати про себе та свою сім’ю
Називати кольори
Рахувати англійською
Співати дитячі англійські пісні та декламувати вірші
Описувати картинки (будинок, квартира, тощо)
Називати частини тіла англійською мовою
Читати та писати

У процесі навчання вони також опанують наступний граматичний матеріал:
Present Continuous
I have
I can
There is/are
I like
I do not like
Possessive Case